Ürünler

Anasayfa | Ürünler | FLUIDMATIC XLD FE

FLUIDMATIC XLD FE

Otomatik Şanzıman Yağı

Life - Boost Teknolojisi

İçinizi rahatlatan çözüm

Life-boost teknolojisi, araçtaki aktarma organları ve parçalarının dayanıklılığını en üst düzeye çıkarır. Ürünümüzün üstün dayanıklılık ve koruma özelliği sayesinde; aracınızın toplam bakım maliyetlerini (TCO) düşürüp ve aracınız için uzatılmış bir yağ değişim aralığı sağlar. Kullanım ömrü boyunca gönül rahatlığı sunan bir çözüm.

Kullanım İçin Tavsiyeler

Ürün kullanılmadan önce araç bakım kılavuzu kontrol edilmeli, üreticinin tavsiyelerine uyularak doğru yağ değişimi yapılmalıdır. Ürün 60°C üzerindeki ortam sıcaklıklarında muhafaza edilmemelidir. Ayrıca güneş ışığı, aşırı soğuk ve ortam sıcaklığı ani değişen yerlerde depolanmamalıdır. Ambalajlar açık havada depolanmamalıdır. Açık havada depolanması söz konusu olur ise, variller yatay vaziyette tutularak, su kontaminasyonu ve ürün etiketlerinin yırtılması gibi durumların önüne geçilmelidir.

Sağlık Emniyet ve Çevre

Mevcut toksikolojik bilgilere istinaden, Güvenlik Bilgi Formu'nda yazan tavsiyeler ve belirtilen kullanım amacına uygun olarak kullanılması durumunda, ürünün herhangi bir olumsuz sağlık etkisi yoktur. Ürün, belirtilen kullanım alanları dışında başka amaçla kullanılmamalıdır. Kullanım sonrasında ürün bertaraf edilirken, lütfen T.C.’nin ilgili mevzuatına uyunuz ve çevreyi koruyunuz.

 

  • Modern ağır hizmet araçların otomatik şanzımanlarının zorlu gereksinimleri için ihtiyaç duyulan ekstra uzun değişim aralığı ve çok yüksek performans sağlayan gelişmiş sentetik teknolojiye dayalı yeni nesil otomatik şanzıman yağı.
  • Voith ve ZF tarafından üretilen ve maksimum yağ değişim aralıkları gerektiren ağır hizmet tipi otomatik şanzımanlarda (otobüslerde, çöp kamyonlarında, ticari araçlarda vb. bulunur) kullanılması özellikle önerilir.
  • Aşağıdaki OEM'ler de dahil olmak üzere güçlü titreme önleme dayanıklılığı gerektiren Asya orijinli, kademeli otomatik şanzımanlarda kullanılabilir: Nissan (Matic D, J, K), Mazda (M-III, MV), Honda (Z-1), Toyota (T- IV, JWS3309), Hyundai, Kia, Mitsubishi (SP-II / SP-III).
  • Ayrıca inşaat veya taş ocaklarında kullanılan ekipmanların yağlanması için.
  • Maksimum değişim aralığı kapasitesi için daha düşük tortu ve zararlı asidik yan ürün oluşumu sağlayan olağanüstü termal ve oksidasyona karşı stabilite.
  • Her zaman yeterli yağlamayı sağlamak için çok şiddetli yük altında bile çok kararlı viskozite profili.
  • Mükemmel filtrelenebilirlik, filtre değişim aralıklarının azaltılmasına izin vererek işletme maliyetlerini düşürür.
  • Optimum yağlama koşulu ve hidrolik verimlilik için mükemmel köpük direnci.
  • Aşınma korozyonuna karşı çok iyi koruma.
  • Üstün sürtünme kararlılığı, çok uzun süre koruma ve mükemmel vites değiştirme kalitesi.
  • Sürekli artan yük kısıtlamaları altında bileşenlerin daha iyi korunması ve daha iyi yakıt ekonomisi için
  • Maksimum güç aktarımı verimliliği için önceki ATF teknolojilerine kıyasla geliştirilmiş aşınma önleme teknolojisi.
  • Yağ sızıntılarını önleyen çok iyi sızdırmazlık uyumluluğu.
  • Gelişmiş sürtünme değiştiriciler, yumuşak, verimli ve titremesiz vites değiştirme ile sürücü konforunu artırır.
TEST BİRİM METOT DEĞER
Yoğunluk @ 15 °C  kg/m3 ASTM D4052 850
Kinematik viskozite @ 40°C mm²/s ASTM D445 33.93
Kinematik viskozite @ 100°C mm²/s ASTM D445 7.155
Viscosite İndeksi  - ASTM D2270 183
Akma Noktası °C ASTM D97 -45
Parlama Noktası °C ASTM D92 212

* Verilen tipik özellikler ortalama değerleri temsil etmektedir.

Konya Web Tasarım, Tuyan Tasarım ve Reklam Ajansı